RESTAURANT EL CABALLO

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 748 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant El Caballo. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 20:51 Heerlijk! Alles goed verpakt en de spareribs waren top! In iedergeval mijn vader blij gemaakt met vaderdag dankzij jullie. Bedankt toppers!
21 jun 2026 om 19:44 Heerlijk Sparibs
19 jun 2026 om 20:04 - 1 uur te laat bezorgd - Bezorging erg stroef
14 jun 2026 om 20:28 2 uur en kwartier op bestelling gewacht eten was lauw en vlees was taai
14 jun 2026 om 16:50 Alles smaakte prima en ruim voldoende. Werd wel een half uur later bezorgd
3 jun 2026 om 23:22 2 en een halfuur gewacht op mijn eten op een dinsdagavond en een aantal keer gebeld dan werd er verteld over 5 minuten gaan we rijden. Niet dus, overigens waren de spareribs toen ze aankwamen overheerlijk.
2 jun 2026 om 23:56 het was koud en aangebrand en taai en de salade was warm
1 jun 2026 om 21:18 Food took over an hour and a half to arrive. Fries were not good. Ribs were nice.
27 mei 2026 om 21:36 2 uur op de bestelling moeten wachten. Dan is je trek al weer weg. Alles onder de saus. Dus gore klauwen bij het uitpakken. Lauw. Wel goede kwaliteit.
25 mei 2026 om 15:36 Was super lekker en meer dan voldoende. Jammer dat de speciale patat kruiden zojn verdwenen.
22 mei 2026 om 19:56 na 2x zo lang te hebben moeten wachten dan aangegeven, viel het ook tegen. Gekookte spareribs waar na het koken wat opgesmeerd was. Alles bij elkaar verpakt, dus warme, verlepte sla. Jammer
18 mei 2026 om 9:02 Erg lekkere spareribs gegeten en goeie service!